Μετά τα τρία μετάλλια που κατάκτησε χθες η Μαρία Στρατουδάκη, σήμερα ο Κώστας Λαμπρίδης πρόσθεσε άλλο ένα στη συγκομιδή της ελληνικής αποστολής στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα άρσης βαρών εφήβων / νεανίδων και νέων που φιλοξενείται στο Δυρράχιο (Αλβανία).
Ο 20χρονος Λαμπρίδης αγωνίστηκε στην κατηγορία των 65 κιλών και σηκώνοντας 155 κιλά στην κίνηση του ζετέ, κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και να κατακτήσει το αργυρό μετάλλιο. Στην κίνηση έχασε μόνο από τον Τούρκο Μουσταφά Ελίς που σάρωσε κατακτώντας το χρυσό τόσο στο σύνολο με 282 κιλά όσο και στο αρασέ (126κ) και το ζετέ (156κ). Το χάλκινο μετάλλιο στο ζετέ κατάκτησε ο Μολδαβός Νταν Μπέτσκα με 154 κιλά.
Στο σύνολο ο Λαμπρίδης ολοκλήρωσε στην 4η θέση με 275 κιλά, ενώ στο αρασέ ήταν 5ος με 120 κιλά.