Η Εθνική βόλεϊ γυναικών ολοκλήρωσε στην 7η θέση και έμεινε εκτός, όπως και η Εθνική ανδρών που ολοκλήρωσε τελικά στην 5η θέση και επίσης έμεινε εκτός…
Η Εθνική ανδρών νίκησε στο Λουξεμβούργο και βρέθηκε προσωρινά εντός τετράδας αναμένοντας στραβοπατήματα από Φινλανδία και Κόσοβο που όμως τελικά δεν ήρθαν. Το Ισραήλ παρόλο που έχασε το πρώτο σετ, επικράτησε επί του Κοσόβου με 3-1 (24-26, 25-18, 25-21, 25-16) και ολοκλήρωσε στην 4η θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Από την άλλη, η Φινλανδία κέρδισε με άνεση την Ισλανδία 3-0 (25-14, 25-15, 25-12) και ανέβηκε στην 2η θέση της βαθμολογίας. Με αυτά τα δεδομένα, η Ελλάδα δεν κατάφερε να διατηρηθεί στην τετράδα και ολοκλήρωσε την πορεία της στο φετινό ευρωπαϊκό λιγκ στην 5η θέση.