Πιο κοντά από ποτέ στο κυρίως ταμπλό ενός γκραν σλαμ βρέθηκε ο Στέφανος Σακελλάρίδης που το πάλεψε για τρεις ώρες περίπου αλλά τελικά έμεινε εκτός…
Ο 21χρονος Έλληνας τενίστας (Νο146), ηττήθηκε 3-0 (6-4, 6-2, 7-5) από τον Όλιβερ Τάρβετ (Νο349). Έχοντας χάσει τα δύο πρώτα σετ σχετικά εύκολα καθώς δε λειτούργησε το ίδιο καλά με χθες το σερβίς του, ο Σακελλαρίδης προσπάθησε στο τρίτο σετ να μπει ξανά στο παιχνίδι. Το πάλεψε και πήγε το σετ στα 12 γκέιμ αλλά το έχασε και μαζί την ευκαιρία να αγωνιστεί στο κυρίως ταμπλό.
H κλήρωση για το κυρίως ταμπλό θα πραγματοποιηθεί αύριο με τη συμμετοχή του Στέφανου Τσιτσιπά και της Μαρίας Σάκκαρη.