Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Η Nike αποκλείει αθλητές, η Adidas τους επιβραβεύει

Published

on

Ο πόλεμος των αθλητικών εταιρειών ενόψει του παγκοσμίου πρωταθλήματος στίβου, καλά κρατεί με τους ηγέτες της αγοράς να ακολουθούν διαφορετική τακτική.

Λίγες μέρες μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η απαίτηση της Nike από τους αθλητές των ΗΠΑ να χρησιμοποιούν όσον αφορά στο ρουχισμό, μόνο δικά της προϊόντα, η οποία οδήγησε στο αποκλεισμο του κορυφαίου 800αρη των ΗΠΑ (Νικ Σίμοντς) από το παγκόσμιο, η Adidas ανακοίνωσε πως θα επιβρεβεύσει τους αθλητές που θα ξεχωρίσουν. Ανεξερτήτως χορηγού ένδυσης και υπόδησης.
Ως χορηγός της IAAF, η γερμανική εταιρία θα τρέξει πρόγραμμα επιβράβευσης και ζήτησε τη βοήθεια των φιλάθλων από ολόκληρο τον πλανήτη. Θα πρέπει να ψηφίζουν κάθε μέρα τον αθλητή ή την αθλήτρια που ξεχώρισε για κάποιο λόγο (όχι απαραίτητα με την απόδοση του/της) και στο τέλος θα ανακοινωθούν τα τρία ονόματα που είναι τα επικρατέστερα και όλοι θα πρέπει να ψηφίσουν μεταξύ αυτών για τον κορυφαίο του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 4 Σεπτεμβρίου και θα πάρει το χρυσό παπούτσι που θα δοθεί στο γκαλά της IAAF το Νοέμβριο.
Σαφώς και η Adidas κερδίζει τις εντυπώσεις, τη στιγμή που στις ΗΠΑ η… μικρή Brooks μπήκε στο μάτι της Nike.
Και στην Ελλάδα πάντως, η Nike έχει αποφασίσει να κινηθεί διαφορετικά επενδύοντας περισσότερο εκτός αθλητισμού. Με εξαίρεση κάποιους τοπ αθλητές, οι υπεύθυνοι της ελληνικής Nike προτιμούν να διαθέτουν τα προϊοντα τους σε fashion bloggers και τηλεπερσόνες οι οποίοι (και οποίες) μάλλον δε θα τα χρησιμοποιήσουν ποτέ, σε αντίθεση με τους αθλητές που τα έχουν μεγάλη ανάγκη.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/