Η τελευταία έρευνα στις ομοσπονδίες των Ολυμπιακών αθλημάτων στις κορυφαίες εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έδειξε ξανά την Volleyball World, που αποτελείται από την διεθνή ομοσπονδία βόλεϊ (FIVB) και την CVC Capital Partners, ότι είναι η κορυφαία ομοσπονδία παγκοσμίως.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η όγδοη έκδοση της αναφοράς «Sport on Social» από τη βρετανική εταιρεία έρευνας, περιεχομένου και δημιουργικότητας, Redtorch, είχε ως αποτέλεσμα οι σελίδες της Volleyball World στο Facebook, το Instagram, το TikTok, το X (πρώην Twitter) και το YouTube να κερδίσουν στην συνολική κατάταξη 96.6 βαθμούς σε μία κλίματα των 100. Στην έρευνα αυτή ελήφθησαν υπόψη μόνο τα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που θα προστεθούν στην διοργάνωση του 2028 στο Λος Άντζελες. Έτσι, η ομοσπονδία του κρίκετ (International Cricket Council) είναι στο Νο11, του μπέισμπολ/σόφτμπολ (World Baseball-Softball Confederation) στο Νο24, του λακρός στο Νο31 και του σκουός στο Νο32.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η διαφορά των ποσοστών των κορυφαίων πλατφορμών, με το Instagram στο 25%, το Facebook, το YouTube και το Tiktok όλα στο 20% και το X στο 15%. Ωστόσο, ο αριθμός του κοινού των ομοσπονδιών σε αυτές τις πλατφόρμες διαφέρει, με το Facebook να εξακολουθεί να είναι ο ηγέτης με συνολικά 167.7 εκατομμύρια ακολούθους, μετά το Instagram είναι στους 108.4 εκατομμύρια, το X στα 60.3 εκατομμύρια, το YouTube στα 51.3 εκατομμύρια και TikTok στα 44.5 εκατομμύρια.
Ο Ιταλός, Τζιακόπο Μπριατόρε, δημιουργεί περιεχόμενο για την παγκόσμια ομοσπονδία υγρού στίβου, World Aquatics, και η συμβουλή του για μια καλή παρουσία στα social media είναι: «Αγκαλιάστε τους αθλητές σας και πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου. Οι αθλητές είναι τα αστέρια κάθε παγκόσμιας ομοσπονδίας. Η δημιουργία σχέσεων μαζί τους και η συνεργασία προσφέρει την ευκαιρία να παρέχετε στο κοινό σας κάτι που δεν θα μπορεί να δει στην τηλεόραση. Ο πειραματισμός με περιεχόμενο μπορεί επίσης να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Όπως είδαμε, τα καλύτερα αποτελέσματα προέρχονται μερικές φορές από περιεχόμενο που δεν σχετίζεται απαραίτητα με την απόδοση ή τον ανταγωνισμό, αλλά από κάτι με το οποίο μπορεί να συσχετιστεί η κοινότητα».
Η Volleyball World εξακολουθεί να κρατά τα ηνία στα social media, καθώς μετά την περσινή πρώτη θέση, βρίσκεται στην κορυφή και φέτος. Η World Athletics από το Νο3 του 2023 βρίσκεται πλέον στο Νο2, παίρνοντας την θέση της FIFA που έπεσε στο Νο6. Είναι εντυπωσιακό που η ποδοσφαιρική ομοσπονδία δεν κατάφερε την προηγούμενη χρονιά να βρεθεί στο Νο1 εφόσον μέσα στο 2022 είχε προηγηθεί το παγκόσμιο κύπελλο των ανδρών στο Κατάρ και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα των γυναικών στην Αγγλία. Άνοδος είδαν φέτος και η FIBA με την World Rugby, οι οποίες είχαν κατά την διάρκεια του 2023 τα παγκόσμια κύπελλα των ανδρών.
Οι βαθμοί των ομοσπονδιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
1. Volleyball World – 96.6 (βόλεϊ, Νο1 το 2023)
2. World Athletics – 94.2 (στίβος, Νο3 το 2023)
3. FIBA – 93.3 (μπάσκετ, Νο4 το 2023)
4. World Rugby – 90.5 (ράγκμπι, Νο6 το 2023)
5. World Aquatics – 88.5 (υγρός στίβος, Νο7 το 2023)
6. FIFA – 85.8 (ποδόσφαιρο, Νο2 το 2023)
7. United World Wrestling – 80.6 (πάλη, Νο9 το 2023)
8. UCI – 78.4 (ποδηλασία, Νο8 το 2023)
9. World Table Tennis – 73.2 (πινγκ πονγκ, Νο12 το 2023)
10. Badminton World Federation – 72.7 (μπάντμιντον, Νο5 το 2023)
Κορυφαίες παρουσίες ανά πλατφόρμα:
Facebook: World Aquatics, World Athletics, International Cricket Council
Ιnstagram: FIBA, World Athletics, Volleyball World
TikΤok: World Rugby, Volleyball World, United World Wrestling
X: Volleyball World, FIBA, World Athletics
YouTube: Volleyball World, World Athletics, World Rugby