Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πάλης Γιώργος Κουγιουμτσίδης, βρέθηκε σήμερα στο υπουργείο αθλητισμού όπου τον υποδέχθηκε ο Γιάννης Βρούτσης για να τον συγχαρεί για την τεράστια επιτυχία του, αλλά και για την απαράμιλλη σεμνότητα του, πραγματικό πρότυπο Έλληνα αθλητή.
Ο υπουργός αθλητισμού συνεχάρη το φαινόμενο της ελληνικής πάλης για την μεγάλη του επιτυχία και τόνισε ότι το υπουργείο και η πολιτεία θα είναι πάντα δίπλα στον χρυσό πρωταθλητή! Στη συνάντηση παρευρέθηκε ο προπονητής του Θεμης Ιακωβιδης και ο γενικός γραμματέας της ΕΛΟΠ Ολυμπιονίκης Κώστας Θάνος.
Ο Γιώργος Κουγιουμτσιδης ευχαρίστησε θερμά τον Γιάννη Βρούτση για τη στήριξη: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υπουργό, που είναι δίπλα μου και το δείχνει έμπρακτα. Με γεμίζει πολύ μεγάλη χαρά και μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια αυτή η μεγάλη στήριξη, για τον μεγάλο μου στόχο που είναι το μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους Ελληνες όλους για την μεγάλη αγάπη που μου έδειξαν», τόνισε ο νεαρός παγκόσμιος πρωταθλητής.
Από την μεριά του ο υπουργός τόνισε: « Είναι μεγάλη χαρά που υποδέχτηκα έναν παγκόσμιο πρωταθλητή. Έναν αθλητή που σήκωσε την ελληνική σημαία ψηλά. Που πέτυχε, κάτι τόσο μεγάλο, όπως το χρυσό μετάλλιο, που έλειπε από την Ελλάδα! Το υπουργείο θα είναι δίπλα στον αθλητή, στον προπονητή του και την ομοσπονδία της πάλης. Θα τους στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Θα είμαστε στο πλευρό του έμπρακτα. Η πάλη είναι ένα άθλημα ιστορικό και ο Γιώργος θα γίνει το πρότυπο για να έρθουν νέα παιδιά στο άθλημα».