Ο Δημήτρης Μάρκος ξεκίνησε την πορεία του στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας στο Λούμπλιν με τα 400μ ελεύθερο και στην κούρσα του κυνήγησε το πανελλήνιο ρεκόρ, το οποίο δεν ήρθε και κατέλαβε την 14η θέση.
Ο Έλληνας πρωταθλητής αγωνίστηκε στην έβδομη και τελευταία προκριματική σειρά των 400μ ελεύθερο και κατέλαβε την 14η θέση στην τελική κατάταξη σε ένα αγώνισμα που συμμετείχαν 60 κολυμβητές. Όταν τερμάτισε, το χρονόμετρο έδειξε 3:41.31 στην προσπάθειά του να φτάσει το 3:40.63 που είναι το δικό του πανελλήνιο ρεκόρ από το 2023 στο Οτοπένι. Ταχύτερος όλων αυτό το πρωί ήταν ο κάτοχος του ευρωπαϊκού τίτλου, ο Νταν Γουίφεν (Ιρλανδία), ο οποίος κολύμπησε σε 3:37.04. Ως έβδομος προκρίθηκε ο χρυσός Ολυμπιονίκης του αγωνίσματος, Λούκας Μάρτενς (Γερμανία), που κατέγραψε 3:38.38 και όγδοος ήταν ο Ντάνκαν Σκοτ (Βρετανία) με 3:38.43. Ο Μάρκος μίλησε στην ΕΡΤ μετά τον αγώνα του και δήλωσε: «Είναι η πρώτη κούρσα των αγώνων. Σαν χρόνος δεν με ικανοποιεί και ας είναι μία επίδοση καλή και κοντά στο ρεκόρ μου. Νιώθω καλά και είμαι καλά».