Δεν εξελίχθηκε όπως το σχεδίαζε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας ο Απόστολος Παπαστάμος και λόγω ίωσης είναι υποχρεωμένος να αποσύρει την συμμετοχή του από την διοργάνωση του Λούμπλιν.
Από την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου που ξεκίνησε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Λούμπλιν μέχρι και σήμερα, ο Παπαστάμος έχασε τα 100μ και τα 200μ μεικτής εξαιτίας πυρετού και αμυγδαλίτιδας που τον ταλαιπωρούν τις τελευταίες μέρες στη Πολωνία. Εξασθενημένος πλέον ο 24χρονος από τα Χανιά της Κρήτης πήρε την απόφαση να αποσύρει την συμμετοχή από την συνέχεια της διοργάνωσης, όπως έκανε ο ίδιος γνωστός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα χάσει το καλό του αγώνισμα, τα 400μ μεικτή, στο οποία πριν από δύο χρόνια είχε κερδίσει το χάλκινο μετάλλιο στο Οτοπένι.