Η Άρτεμις Βασιλάκη είναι η πρώτη Ελληνίδα που εξασφαλίζει την συμμετοχή της σε δύο τελικούς στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας του Λούμπλιν, καθώς προκρίθηκε στην τελική οκτάδα των 1.500μ ελεύθερο με την πέμπτη επίδοση.
Μετά την χθεσινή της συμμετοχή στον τελικό των 800μ ελεύθερο, η κολυμβήτρια του Γιώργου Σουρδή θα είναι και στον τελικό των 1.500μ ελεύθερο. Η 19χρονη αγωνίστηκε στην τρίτη προκριματική σειρά και δίπλα στη Σιμόνα Κουανταρέλα (Ιταλία) κυνήγησε την επίδοση που θα την έβαζε στην οκτάδα. Παρά την κούραση που υπήρχε από το 800άρι, όπως ανέφερε σε δηλώσεις της, τερμάτισε τον αγώνα της σε 16:04.47 και κέρδισε το εισιτήριο του τελικού ως πέμπτη. Ο τελικός θα διεξαχθεί αύριο το απόγευμα, Κυριακή 7 Δεκεμβρίου, την τελευταία μέρα των αγώνων, και εκεί θα επιχειρήσει να πλησιάσει το ατομικό και πανελλήνιο ρεκόρ της, το 16:01.96. Η Κουανταρέλα θα διεκδικήσει το πρώτο της χρυσό μετάλλιο στη διοργάνωση, μετά τα δύο αργυρά, και είναι το μεγάλο φαβορί, έχοντας σημειώσει 15:48.82 στα προκριματικά.