Ο Απόστολος Σίσκος είχε δύσκολη αποστολή στον τελικό των 200μ ύπτιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας του Λούμπλιν, αλλά ξεπέρασε τον εαυτό του και με νέο πανελλήνιο ρεκόρ κατέλαβε την έκτη θέση.
Ο κολυμβητής του Στέφανου Ζαφειριάδη ξεκίνησε πολύ καλά την κούρσα του, έχοντας καλή αντίδραση στην εκκίνηση και ήταν δεύτερος στα πρώτα 50 μέτρα. Στη συνέχεια, ξεκίνησαν να ανεβάζουν πολύ τον ρυθμό τους οι αντίπαλοί του, ειδικά ο Μεβέν Τομάκ (Γαλλία) ανέπτυξε μεγάλη διαφορά. Ο Γάλλος δεν άντεξε στην αντεπίθεση του Τζον Σορτ (Ιρλανδία) στο τελευταίο 50άρι και ηττήθηκε με χρόνο 1:48.62. Ο Ιρλανδός κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με νέο παγκόσμιο ρεκόρ εφήβων στο 1:47.89 και τρίτος ήταν ο Γιαν Τσέικα (Τσεχία) με 1:49.43. Ο Σίσκος τερμάτισε την κούρσα του στην έκτη θέση και με το 1:50.26 κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ του Απόστολου Χρήστου, το οποίο ήταν 1:50.75 από το 2021.