Προσπάθησε πολύ στον τελικό των 800μ ελεύθερο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος 25άρας πισίνας στο Λούμπλιν η Άρτεμις Βασιλάκη, όμως το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό.
Η Άρτεμις Βασιλάκη ολοκλήρωσε την πορεία της στα 800μ ελεύθερο με τη συμμετοχή της στον μεγάλο τελικό. Τερμάτισε στην έβδομη θέση στην προσπάθειά της να ακολουθήσει τις υπόλοιπες κολυμβήτριες της κούρσας και το χρονόμετρο έγραψε 8:24.53. Ο χρόνος της είναι τέσσερα δευτερόλεπτα πιο αργός από εκείνον που σημείωσε στα προκριματικά με 8:20.02, αλλά η συνολική της παρουσία κρίνεται πολύ επιτυχημένη, αφού πήγε στην Πολωνία με 8:27.23. Όπως αναμενόταν, μάχη για το χρυσό μετάλλιο έγινε μεταξύ της Ιζαμπέλ Γκόσε (Γερμανία) και της Σιμόνα Κουανταρέλα (Ιταλία). Η Γερμανίδα έστριβε πρώτη σε κάθε πέρασμα σχεδόν, αλλά στο τελευταίο 100άρι ξέφυγε από την αντίπαλό της. Επικράτησε με νέο ρεκόρ αγώνα χάρη στο 8:01.90, καταρρίπτοντας το 8:04.53 της Αλέσια Φιλίπι (Ιταλία). Η Κουανταρέλα κέρδισε το αργυρό μετάλλιο με 8:03.00, χρόνος που αποτελεί νέο εθνικό και τρίτη τερμάτισε η Μάγια Βέρνερ (Γερμανία) με 8:14.41.