Δε χρειάστηκε να ιδρώσει η Μαρία Σάκκαρη, αφού η πρεμιέρα της στο όπεν του Μαϊάμι αναβλήθηκε με την αντίπαλη της να αποσύρεται πριν εμφανιστεί στο κορτ.
Η Σάκκαρη, που βρίσκεται στο Νο33 της παγκόσμιας κατάταξης, κανονικά θα αντιμετώιζε στον πρώτο γύρο τη Γιούλια Γκράμπχερ (Νο79). Τελικά η Αυστριακή αποσύρθηκε, και έτσι η Σάκκαρη πέρασε χωρίς αγώνα στο δεύτερο γύρο του τουρνουά στις ΗΠΑ. Εκεί η Ελληνίδα τενίστρια θα περιμένει τη νικήτρια από την αναμέτρηση της Αμερικανίδας Αλίσια Παρξ με παίκτρια από τα προκριματικά για να συνεχίσει την πορεία της στο τουρνουά.