Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Μάρκετινγκ μαραθωνίου

Published

on

Ο αυθεντικός Μαραθώνιος είναι ιστορικά ο Νο1. Όμως είτε λόγω κακού μάρκετινγκ είτε λόγω ανεπαρκών «διαχειριστών» , δεν έχει τη λάμψη που του αξίζει. Αντιθέτως, τα 42.195μ. της Νέας Υόρκης, είναι το… Έβερεστ των μαραθώνιων.

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Οι Αμερικανοί οι οποίοι είναι αυτοί που ανακάλυψαν το μάρκετινγκ, έχουν καταφέρει όλα τα αθλήματα να τα κάνουν άκρως δημοφιλή και εμπορικά στην επικράτεια των ΗΠΑ (και όχι μόνο). Ο μαραθώνιος της Νέας Υόρκης δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.
Με τη συνεργασία των New York Times έχει φτιαχτεί ένα βίντεο με τη διαρδρομή, τα πρόσωπα, την ατμόσφαιρα και όλο το πάρτι της διοργάνωσης το οποίο μπορείτε να το απολαύσετε εδώ.
Επίσης φέτος, υπάρχει αγώνας μέσα στον αγώνα, ο νικητής του οποίου θα ανακοινωθεί την επόμενη μέρα. Πρόκειται για τον εκατομμυριοστό δρομέα που θα τερματίσει σε χρόνο μεταξύ 4:00.00 και 4:10.00. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στους 43 μαραθώνιους που έχουν διοργανωθεί μέχρι φέτος στη Νέα Υόρκη, λείπουν μερικές δεκάδες δρομείς των 4 ωρών για να συμπληρωθεί ο αριθμός του 1.000.000. Αυτοί είναι οι ερασιτέχνες δρομείς οι οποίοι τολμούν να συμμετάσχουν στη διαδρομή των 42.195μ. Αυτός που θα ειναι ο εκατομμυριοστός θα κερδίζει την εφ’όρου ζωής δωρεάν συμμετοχή στο μαραθώνιο της Νέας Υόρκης.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/