Με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο παρόντα από σήμερα, συνεχίζεται η προετοιμασία της Εθνικής ομάδας μπάσκετ των ανδρών για το ευρωμπάσκετ 2025.
Ο Έλληνας σούπερ σταρ των Μιλγουόκι Μπακς, επέστρεψε μαζί με τους Θανάση και Κώστα Αντετοκούνμπο, από τις ΗΠΑ και ξεκίνησε τις προπονήσεις με τους υπόλοιπους παίκτες που έχει καλέσει για προετοιμασία ο Βασίλης Σπανούλης.
Η Εθνική έχει αύριο (5/8- 14:00) media day, ενώ την Τετάρτη (6/8- 20:00) θα υποδεχθεί στο ΟΑΚΑ το Βέλγιο, στο πρώτο φιλικό της προετοιμασίας της.
Αντίπαλοι της Εθνικής μας στη φάση των ομίλων του ευρωμπάσκετ 2025 είναι η Ιταλία (28/8-21:30), η Κύπρος (30/8 -18:15), η Γεωργία (31/8-15:00), η Βοσνία (2/9 στις 15:00) και η Ισπανία (4/9- 21:30).