Ο Γιώργος Φραγκογιάννης συνεχίζει τις εξαιρετικές του εμφανίσεις στον κλειστό στίβο τρέχοντας σε πανεπιστημιακά μίτινγκ και σήμερα κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ των 400μ καθώς έγινε ο πρώτος Έλληνας που κατέβηκε τα 46 δευτερόλεπτα.
Ο 22χρονος αθλητής που τρέχει για το πανεπιστήμιο του Μαϊάμι, αγωνίστηκε στο Κλέμσον και ολοκλήρωσε το 400αρι σε 45.83 για να καταρρίψει το δικό του πανελλήνιο ρεκόρ που είχε κάνει με 46.16 πριν από δύο εβδομάδες.
Με το 45.83 ο Φραγκογιάννης ολοκλήρωσε στην 9η θέση με τον Κρίστοφερ Μοράλες Γουίλιαμς (Καναδάς) να συνεχίζει τις πολύ γρήγορες κούρσες, σταθερά κάτω από 45 δευτερόλεπτα και να κερδίζει με 44.80.