Ο κορυφαίος Έλληνας χιονοδρόμος, ο δευτεραθλητής κόσμου Αλέξανδρος Γκιννής αγωνίστηκε για τελευταία φορά σήμερα, εμφανώς συγκινημένος, αποχαιρετώντας την ενεργό δράση με τη συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες που ήταν όνειρο ζωής.
Ο Γκιννής αγωνίστηκε για τελευταία φορά στην καριέρα του, κατεβαίνοντας τιμητικά την πίστα στους xειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, πριν ξεκινήσει ο αγώνας της τεχνικής κατάβασης. Ταλαιπωρημένος από πολλούς τραυματισμούς (και ιδιαίτερα σοβαρούς) στα πόδια, αποφάισε να πει το αντίο στις πίστες, όμως ποτέ δεν ξέρεις… Ίσως η σημερινή να μην ήταν η τελευταία κατάβαση του Γκιννή και μπορεί να τον δούμε να αγωνίζεται ξανά στις Γαλλικές Άλπεις. Ανταγωνιστικός όπως το 2023 που άγγιξε το θαύμα της παγκόσμιας κορυφής γράφοντας ιστορία με την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου.