Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

NETFLIX: Έρχεται το Drive to Survive των σπρίντερ

Published

on

Φανατικός θεατής (αλλά και businessman) της Φόρμουλα 1 ο Σεμπάστιαν Κόου, λάτρεψε τη σειρά ντοκιμαντέρ Drive to Survive που δημιούργησε η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού (FIA) σε συνεργασία με το Netflix, με τον στίβο να παίρνει σειρά και το ερχόμενο καλοκαίρι, την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, έρχονται οι… σπρίντερ.

του Γιώργου Κατσαρού
[email protected]

Από την ημέρα που ο Γιουσέιν Μπολτ (Αύγουστος 2017) αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, στο αρχηγείο της World Athletics αναζητούν τρόπους να δώσουν και πάλι ώθησε στο στίβο. Από τη στιγμή που νέος Μπολτ δεν υπάρχει, όλο το βάρος έχει πέσει στις νεες τεχνολογίες επικοινωνίας.
Η φιλότιμη προσπάθεια που γίνεται στα social media, δεν έχει αποδόσει τα αναμενόμενα καθώς δεν υπάρχουν οι σούπερ σταρ με τη λάμψη του Μπολτ.
Η συνταγή του Drive to Survive έχει ένθερμο υποστηρικτή τον Κόου που πήρε την απόφαση να συμφωνήσει για την παραγωγή αντίστοιχης σειράς για το στίβο η οποία θα επικεντρωθεί στο πιο εμπορικό κομμάτι του στίβου που είναι τα σπριντ.
Από τις αρχές του καλοκαιριού του 2023, συνεργεία του Netflix ακολουθούν αθλητές και αθλήτριες μεταξύ των οποίων η Σακάρι Ρίτσαρντσον (ΗΠΑ), η Ντίνα Άσερ Σμιθ (Βρετανία), ο Ζαρνέλ Χιουζ (Βρετανία), ο Νόα Λάιλς (ΗΠΑ), o Φέρντιναρντ Ομανιάλα (Κένυα), ο Μαρσέλ Τζέικομπς (Ιταλία), η Μαρί Τζόσι Τα Λου (Ακτή Ελεφαντοστού) και η Σέρικα Τζάξον (Τζαμάικα). Τα γυρισματα έγιναν στις χώρες των πρωταγωνιστών και η κορύφωση ήταν το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Βουδαπέστης.
Είδαμε με τα μάτια μας, πολυμελή συνεργεία να εισβάλλουν στην αίθουσα των συνεντεύξεων Τύπου, ακολουθώντας τους συγκεκριμένους αθλητές, άγνωστοι να εμφανίζονται ως δημοσιογράφοι και να κάνουν προβοκατόρικες ερωτήσεις για να ενισχύσουν την πλοκή (θυμάστε το «παγκόσμιοι πρωταθλητές» του Λάιλς…) και τον πρόεδρο της World Athletics να… τρίβει τα χέρια του από την αποδοχή που είχε το εγχείρημα από πλευράς αθλητών και αθλητριών. «Το πιο σημαντικό όλων είναι πως από την πλευρά του Netflix δήλωσαν εντυπωσιασμένοι και έκπληκτοι από την οικουμενικότητα του αθλήματός μας» δήλωσε στα βρετανικά ΜΜΕ ο Κόου αναφερόμενος στο εγχείρημα.
Η συμπαραγωγή της World Athletics και του Netflix θα προβληθεί στην πλατφόρμα την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού το ερχόμενο καλοκαίρι.
H σειρά θα περιλαμβάνει έξι επεισόδια των 45 λεπτών και η εταιρεία που το έχει αναλάβει για το Netflix είναι η Box to Box που έχει κάνει και το Drive to Survive, το Break Point (που όμως ήταν αποτυχία) και το Full Swing.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/