Δεύτερο κρούσμα παραβίασης του κώδικα αντί-ντόπινγκ στο ελληνικό βόλεϊ και αυτό από διεθνή βολεϊμπολίστα, με τον ΕΟΚΑΝ να ανακοινώνει ποινή αποκλεισμού τεσσάρων ετών.
Ο αθλήτες που βρέθηκε θετικός σε χρήση απαγορευμένης ουσίας, τιμωρείται με ποινή αποκλεισμού από όλες τις αθλητικές δραστηριότητες, για τέσσερα χρόνια!
Ο αθλητής βρέθηκε θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ που διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια των τελικών του πρωταθλήματος. Ο ΕΟΚΑΝ αποφάσισε να τον τιμωρήσει αυστηρά.
Προφανώς κρίθηκε πως η χρήση της συγκεκριμένης ουσίας, έγινε για να επηρεάσει την απόδοσή του προς το καλύτερο. Έτσι ήρθε η ποινή για 4 χρόνια που σαφώς αν δεν μειωθεί, τότε μάλλον σημαίνει το τέλος της καριέρας του Κουμεντάκη.