Λίγες μόνο μέρες μετά τη νίκη του Γκενάντι Γκολόβκιν που τον έκανε πρόεδρο στη World Boxing που δημιούργησε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή, η ομοσπονδία του Καζακστάν συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της… IBA.
Ο Τόμας Μπαχ έβαλε μπρος το σχέδιο World Boxing για να βάλει τέλος στη ρωσική επιρροή που υπάρχει στην παγκόσμια πυγμαχία μέσα από την International Boxing Association (IBA) και τελικά το μόνο που κατάφεραν οι διάδοχοι, είναι να παραδώσουν και την World Boxing στη Ρωσία. Το Sportsfeed είχε αναφέρει στο ρεπορτάζ του τη σύνδεση Ρωσίας – Καζακστάν και τη «δέσμευση» του θρυλικού Καζάκου πυγμάχου Γκενάντι Γκολόβκιν στον πρόεδρο της χώρας του. Για τους μη γνωρίζοντες, Ρωσία – Καζακστάν είναι όπως Ελλάδα – Κύπρος. Αιώνιοι σύμμαχοι. Στις 2 Δεκεμβρίου ξεκίνησε στο Ντουμπάι το παγκόσμιο πρωτάθλημα πυγμαχίας της ΙΒΑ με το νικητή σε κάθε κατηγορία να εισπράτει 300.000 δολάρια, τον φιναλίστ 150.000 και η τρίτη θέση να προσφέρει 75.000. Από 10.000 δολάρια θα πάρουν οι χαμένοι των αγώνων για το χάλκινο μετάλλιο. Από τα χρηματικά έπαθλα, το 50% πηγαίνει στον αθλητή και το υπόλοιπο 50% το μοιράζονται ισόποσα προπονητής και ομοσπονδία. Φυσικό επακόλουθο να συμμετάσχει ολόκληρος ο… πλανήτης. Ο πρόεδρος της World Boxing που στήθηκε για να χτυπήσει την IBA είναι και πρόεδρος της πυγμαχικής ομοσπονδίας του Καζακστάν που συμμετέχει κανονικά στο παγκόσμιο της IBA! Στο ερώτημα που βρίσκει η IBA τόσα πολλά χρήματα για να διαθέσει ως χρηματικά έπαθλα, η απάντηση είναι πολύ απλή. Χορηγός είναι η κρατική επιχείρηση της Ρωσίας, Gazprom και η φυσικά η Ρωσία συμμετέχει κανονικά στο πρωτάθλημα με τη σημαία της, τα χρώματά της και τον ύμνο της. Φυσικά παρούσα στη διοργάνωση και η Ελλάδα με επίσημη αποστολή και ας μην υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την ελληνική ομοσπονδία… Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η ΔΟΕ έκανε μια τρύπα στο νερό, όσον αφορά την πυγμαχία και τον έλεγχο της και οι Ρώσοι επιστρέφουν σιγά σιγά στο προσκήνιο του παγκόσμιου αθλητισμού. Με τους δικούς τους όρους.