Τα μεγαλύτερα αστέρια της Αυστραλίας και Ολυμπιονίκες θα πραγματοποιήσουν τον τελευταίο τους αγώνα για το 2025 στο Μπρίσμπεϊν, συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα του Κουίνσλαντ, πριν εστιάσουν στο 2026 που έχει τους κοινοπολιτειακούς αγώνες και τους πανειρηνικούς αγώνες.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Στις 13-19 Δεκεμβρίου στο κέντρο υγρού στίβου του Μπρίσμπεϊν θα συγκεντρωθούν οι σπουδαιότεροι κολυμβητές και κολυμβήτριες που έχει αυτή την στιγμή η Αυστραλία. Στο πρωτάθλημα του Κουίνσλαντ θα αγωνιστεί η Μόλι Ο’ Κάλαχαν, η Λάλι Πάλιστερ και η Κέιλι Μακιούαν, οι οποίες τον περασμένο μήνα κατέγραψαν παγκόσμια ρεκόρ στην σειρά του παγκοσμίου κυπέλλου της World Aquatics που πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Αμερική και 25άρες πισίνες. Μαζί τους θα αγωνιστούν ακόμα οι Καμ Μάκιβοϊ, Σαμ Σορτ, Ζακ Στάμπλετι Κουκ, Μεγκ Χάρις, Ελάιτζα Γουίνινγκτον και Τζέιμι Πέρκινς, αλλά παρόντες θα είναι και Βρετανοί κολυμβητές όπως ο Τομ Ντιν και ο Ντάνκαν Σκοτ. Ενδιαφέρον θα έχει και η εμφάνιση του 20χρονου, Εντ Σόμερβιλ, ο οποίος αναμένεται να γίνει το επόμενο δυνατό χαρτί της Αυστραλίας. Πρόσφατα, κατέγραψε 1:45.34 στα 200μ ελεύθερο σε όπεν διοργάνωση του Τόκιο.