Ιδανική πρεμιέρα για τη Μαρία Σάκκαρη στο όπεν Αυστραλίας 2026, καθώς πήρε την πρόκριση για το 2ο γύρο, παίζοντας πολύ καλό τένις κόντρα στη Γαλλίδα Λεολιά Ζανζάν.
Η 30χρονη Ελληνίδα τενίστρια (Νο52 στην παγκόσμια κατάταξη) χρειάστηκε μία ώρα και 19 λεπτά για να επικρατήσει επί της Ζάνζαν (Νο101) με 2-0 σετ (6-4, 6-2). Έχοντας 80% περασμένα πρώτα σερβίς, αλλά και το εμφατικό 27-9 γουίνερς, η Σάκκαρη έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ότι είναι αρκετά επικίνδυνη για την κάθε αντίπαλο.
Η Σάκκαρη ξεκίνησε μουδιασμένα τον αγώνα με τη Γαλλίδα να φτάσει να προηγείται στο πρώτο σετ με 3-0 και 4-1, όμως μέχρι εκεί. Η Σάκκαρη βρήκε ρυθμό και με ένα σερί 5-0 στα γκέιμ δίνοντας μόλις τέσσερις πόντους στη Ζάνζαν, έκλεισε το πρώτο σετ στο 6-4.
Στο 2ο η Σάκκαρη ανέβασε ακόμα περισσότερο στροφές. Έχασε μόλις τρεις πόντους πίσω από το σερβίς και 11 συνολικά στο σετ και με ένα νέο μεγάλο σερί μετέτρεψε το 1-2 σε 6-2 φτάνοντας στη νίκη και την πρόκριση για την επόμενη φάση εκεί όπου θα αντιμετωπίσει την ερχόμενη Τετάρτη (21/1) μια εκ των Ντόνα Βέκιτς και Μίρα Αντρέεβα.
Να σημειωθεί ότι το 2025 η Σάκκαρη είχε μείνει εκτός από τον πρώτο γύρο, έχοντας καταγεγραμμένη νίκη στο όπεν Αυστραλίας, τελευταία φορά το 2024…