Στο νοκ άουτ αγώνα με τη Μολδαβία, η Εθνική ομάδα των ανδρών δεν τα κατάφερε. Ηττήθηκε με 3-2 και έμεινε εκτός κυρίως ταμπλό στο παγκόσμιο πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης που διεξάγεται στο Λονδίνο.
Η αποστολή ήταν εκ προοιμίου δύσκολη και φάνηκε και στην πράξη όταν η Ελλάδα βρέθηκε πίσω με 2-0. Κινδύνεψε άμεσα και στον τρίτο αγώνα, αλλά με τεράστια ψυχή και πείσμα έβαλε βάσεις για επική ανατροπή. Ισοφάρισε 2-2 με τον Σταματούρο και τον Γκιώνη, τα έδωσε όλα και στο ψυχοφθόρο πέμπτο επί μέρους ματς με τον Σγουρόπουλο, ώσπου λύγισε με 3-2.
Η Εθνική ανδρών τέλειωσε τους αγώνες της στο Copper Box Arena με 2 νίκες και 2 ήττες. Δεν πέτυχε τον στόχο της εισόδου στους «32» και στη διάσημη OVO Arena Wembley, αλλά ξέρει ότι στάθηκε στο ύψος της περίστασης. Στεναχώρια υπάρχει γιατί ήταν εφικτή η πρόκριση στο κυρίως ταμπλό, αλλά όχι και λόγος απογοήτευσης.
Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα Μολδαβία – Ελλάδα 3-2:
Βλάντισλαβ Ούρσου – Γιάννης Σγουρόπουλος 3-0 (11-9, 11-3, 13-11)
Αντρέι Πουτουντίκα – Παναγιώτης Γκιώνης 3-0 (11-5, 15-13, 13-11)
Ντένις Τέρνα – Γιώργος Σταματούρος 2–3 (11-8, 8-11, 11-9, 8-11, 12-14)
Ούρσου – Γκιώνης 1-3 (11-13, 9-11, 11-8, 9-11)
Πουτουντίκα – Σγουρόπουλος 3-1 (9-11, 11-8, 11-8, 11-6)