Τον πρώτο της αγώνα για το 2025 θα κάνει στην Πολωνία η Κίλι Χόντγκινσον για χάρη της οποίας οι διοργανωτές του ντάιαμοντ λιγκ της Σιλέσια, έβαλαν στο πρόγραμμα τα 800μ.
Πρόκειται για αγώνισμα που δεν συμπεριλαμβάνεται μεταξύ αυτών του ντάιαμοντ λιγκ για το συγκεκριμένο μίτινγκ. Ωστόσο ο μάνατζερ της Χόντγκινσον επικοινώνησε με τους Πολωνούς διοργανωτές και εκτάκτως μπήκαν τα 800μ για να κάνει η χρυσή Ολυμπιονίκης την πρώτη της κούρσα για το 2025, μετά από απουσία μηνών λόγω τραυματισμού.
Το μίτινγκ της Σιλέσια είναι προγραμματισμένο για τις 16 Αυγούστου και θα φιλοξενηθεί και φέτος στο στάδιο του Χορζόφ.