Ο ΣΕΓΑΣ κάλεσε 12 αθλητές και αθλήτριες να συμμετάσχουν σε προπονητικό καμπ για τις σκυταλοδρομίες 4Χ100μ των ανδρών και των γυναικών στις ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Στο έπακρο αναμένεται να χρησιμοποιηθούν οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ και ο νέος τάπητας του έχει περαστεί στα στάδια. Από την Κυριακή 30 Νοεμβρίου έως το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου, έξι αθλητές και έξι αθλήτριες της Εθνικής ομάδας θα προπονούνται μαζί υπό την καθοδήγηση της Ιωάννας Σιώμου, του Δημήτρη Ευαγγελόπουλο, του Κώστα Βογιατζάκη και του Χρήστου Κατσίκα για τις σκυταλοδρομίες 4Χ100μ προκειμένου να συμμετάσχουν την σεζόν του 2026 στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μπέρμιγχαμ (10-16 Αυγούστου). Στον προγραμματισμό του ΣΕΓΑΣ, όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, είναι να διεξαχθούν τουλάχιστον τρία προπονητικά καμπ στη διάρκεια της περιόδου, καθώς και μια σειρά από αγώνες που θα εξασφαλίσουν τη σωστή προετοιμασία και την πρόκριση της ομάδας στην διοργάνωση.
Οι σπρίντερ που κλήθηκαν
Άνδρες
Δημήτρης Χρυσάφης
Νικόλας Παναγιωτόπουλος
Βασίλης Μυριανθόπουλος
Σωτήρης Γκαραγκάνης
Λάμπρος Βολίκας
Γιάννης Νυφαντόπουλος
Γυναίκες
Δήμητρα Τσουκαλά
Ραφαέλα Σπανουδάκη
Πολυνίκη Εμμανουηλίδου
Σοφία Καμπερίδου
Σοφία Ιωσηφίδου
Στέλλα Μιχαηλίδου