Mε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 να πλησιάζει, στο Ολυμπιακό κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά θα πραγματοποιηθεί προπονητικό κοινόβιο για την ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην διοργάνωση.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Το κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά θα υποδεχτεί αύριο, Κυριακή 24 Αυγούστου, τους 12 αθλητές και αθλήτριες που στις 6-7 Σεπτεμβρίου θα συμμετάσχουν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 που θα φιλοξενήσει το Ρατσίτσε της Τσεχίας. Το προπονητικό κοινόβιο θα διαρκέσει μέχρι την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου, την μέρα που θα αναχωρήσει η ελληνική αποστολή για το ευρωπαϊκό. Στην περσινή διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε στην Ανδριανούπολη της Τουρκίας, η Ελλάδα κέρδισε έξι μετάλλια, από τα οποία το ένα ήταν χρυσό και τα υπόλοιπα πέντε χάλκινα.
Η ομάδα που κλήθηκε στο κοινόβιο
Μηλένα Κοντού
Νεφέλη Ντάρα
Ελένη Διαβάτη
Κωνσταντίνος Γιαννούλης
Ιάσονας Μουσελίμης
Αλέξανδρος Χατζηαυγουστίδης
Ανδρέας Μπούρκας
Γιάννης Καμαλεδάκης
Άγγελος Αθανασιάδης Καούδης
Γαβριέλα Λιόλιου
Πασχαλίνα Μουρατίδου
Φρειδερίκη Ντάνη