Η Μαρία Σάκκαρη (Νο49) επέστρεψε στις νίκες στο Ρολάν Γκαρός, σημειώνοντας την πρώτη από το 2022 για να πάρει την πρόκριση στο 2ο γύρο, κόντρα στο Νο12 της παγκόσμιας κατάταξης.
Παίζοντας εκπληκτικό τένις, η Σάκκαρη επικράτησε με 2-0 (7-5, 7-6) επί της Λίντα Νόσκοβα (Τσεχία) μετά από αναμέτρηση που διήρκησε μία ώρα και 53 λεπτά. Μάλιστα η Σάκκαρη γύρισε το δεύτερο σετ, στο οποίο βρέθηκε να χάνει με 5-2 και είχε τριπλό σετ πόιντ (40-0) για να κάνει το 6-2!
Στο δεύτερο γύρο η Σάκκαρη θα κληθεί να παίξει κόντρα στην Κλερ Λιου (ΗΠΑ, Νο182), που νωρίτερα απέκλεισε την Μογιούκα Οτσιγιάμα (3-6, 6-0, 4-1), με την Γιαπωνέζα να εγκαταλείπει στο τρίτο σετ.