Η Ευαγγελία Αναστασιάδου και η Ζωή Φίτσιου συμμετείχαν στον τελικό του διπλού σκιφ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σαγκάης και κατέλαβαν την έκτη θέση.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Το ελληνικό δίδυμο στο διπλό σκιφ ξεκίνησε τον αγώνα του, περνώντας έκτο στα πρώτα 500 μέτρα, αλλά η εξέλιξη του τελικού δεν άλλαξε πολύ. Η Αναστασιάδου και η Φίτσιου παρέμειναν στην έκτη θέση μέχρι τον τερματισμό, όταν και σταμάτησαν το χρονόμετρο σε 7:04.10. Δεν κατάφεραν να πλασαριστούν σε μία ψηλότερη θέση και τα μετάλλια έκλεισαν σε γρήγορους χρόνους. Το χρυσό πήγε στην Ολλανδία με 6:49.34, το αργυρό στην Κίνα με 6:50.22 και το χάλκινο στις Λευκορωσίδες με 6:53.26.