Ο Στέφανος Ντούσκος ολοκλήρωσε την παρουσία του στη Σαγκαή καθώς μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα, αγωνίστηκε και στο νέο αγώνα σπριντ που θέλει να καθιερώσει η παγκόσμια ομοσπονδία κωπηλασίας.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής των σκιφ, πρόσθεσε άλλο ένα μετάλλιο και πιο συγκεκριμένα το αργυρό στο νέο αγώνα σπριντ 500μ που πραγματοποιήθηκε κατά μήκος του ποταμού που διασχίζει την κινεζική μεγαλούπολη παρουσία χιλιάδων θεατών και με την συμμετοχή ελίτ κωπηλατών και κωπηλατριών από όλο τον πλανήτη.
Ο Ντούσκος πήρε τη δεύτερη θέση πίσω από τον Λευκορώσο Ζάλατι που ήταν 3ος πριν λίγες μέρες στο τελικό του παγκοσμιου πρωταθλήματος ενώ είχε ταυτόχρονο τερματισμό με τον Λιθουανό Μπελιάουσκας.
Ο Ντούσκος επιστρέφει στην Ελλάδα από την Κίνα τα ξημερώματα της Δευτέρας 00:55.