Το πρώτο του χρυσό μετάλλιο στο φετινό Σέτέ Κόλι της Ρώμης κατάκτησε ο Απόστολος Χρήστου που ήταν ο ταχύτερος όλων στο 50αρι ύπτιο.
Ο Χρήστου τερμάτισε στον τελικό σε 24.40, αγγίζοντας το πανελλήνιο ρεκόρ που ανήκει στον ίδιο (24.36) και το είχε σημειώσει στην πισίνα του Φόρο Ιτάλικο. Είναι ωστόσο η κορυφαία του επίδοση για φέτος καθώς είχε 24.46 από το Ακρόπολις. Με το 24.40 είναι αυτή τη στιγμή στο Νο7 της παγκόσμιας κατάταξης για το 2026 και Νο6 στην Ευρώπη, με τον Κλίμετ Κολέσνικοφ (Ρωσία) να είναι ο ταχύτερος φέτος με 23.86
Στο αγώνισμα των γυναικών η Άννα Ντουντουνάκη με 28.56 κατέλαβε την 6η θέση. Στο 50αρι της πεταλούδας, η Ντουντουνάκη έπεσε στο μικρό τελικό κολύμπησε σε 25.95 και ήταν δεύτερη.
Σε μικρό τελικό έπεσαν και ο Βασίλης Κακουλάκης που ήταν τρίτος με 3:50.83 στα 400μ ελεύθερο και ο Στέργιος Μπίλας στα 50μ ελεύθερο που με 22.34 ολοκλήρωσε 5ος στον τελικό Β.