Με ένα πανελλήνιο ρεκόρ θα επιστρέψει η ελληνική αποστολή από τη Ρώμη, με τη Νικόλ Παυλοπούλου να κολυμπά το καλύτερο 200αρι μεικτής από Ελληνίδα κολυμβήτρια, την 3η μέρα του Σέτε Κόλι στο Φόρο Ιτάλικο.
Η Παυλοπούλου έπεσε στο μικρό τελικό των 200μ μεικτή και τερμάτισε σε 2:13.14 για να καταρρίψει το δικό της πανελλήνιο ρεκόρ που είχε κάνει το Δεκέμβριο του 2025 με 2:13.29.
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε στα 50μ πεταλούδα ο Στέργιος Μπίλας, ο οποίος κατέλαβε την τρίτη θέση με 23.08, πολύ κοντά στο δικό του πανελλήνιο ρεκόρ (23.00), και επιβεβαίωσε το όριο για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Βουδαπέστης. Ταχύτερος όλων στον τελικό ήταν ο Ελβετός Νόε Πόντι με 22.73 και τον ακολούθησε ο Ούγγρος Κριστόφ Μίλακ με 22.86.
Η Ελένη Αντωνιάδου τερμάτισε όγδοη στον τελικό των 200μ ύπτιο με 2:14.97, πηγαίνοντας λίγο πιο αργά σε σχέση με τον πρωινό προκριματικό (2:14.67), ενώ ο Απόστολος Παπαστάμος ήταν δεύτερος στο μικρό τελικό των 200μ μικτή με 2:02.21 και κατετάγη 10ος στο σύνολο.