Η επιθυμία του Χάρη Παυλίδη έγινε πραγματικότητα και η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών θα αντιμετωπίσει στον τελικό της Τετάρτης (16:35) την Ουγγαρία που νίκησε στο δεύτερο ημιτελικό την Ισπανία.
Μετά τον ημιτελικό με τις ΗΠΑ, όπου η Εθνική επικράτησε 14-10, ο Χάρης Παυλίδης δήλωσε ότι θέλει στον τελικό αντίπαλη την Ουγγαρία. «Της χρωστάμε κάτι από το παιχνίδι του ομίλου) τόνισε ο προπονητής της Εθνικής και πριν από λίγο, η Ουγγαρία νίκησε στο δεύτερο ημιτελικό την Ισπανία 15-9 και πήρε το εισιτήριο για τον τελικό.