Ο Δημήτρης Μάρκος προσπάθησε για το 2ο συνεχόμενο πανελλήνιο ρεκόρ στα ημιτελικά των 200μ ελεύθερο, ωστόσο δεν τα κατάφερε και ολοκλήρωσε την προσπάθεια του στο αγώνισμα στη 15η θέση.
Ο 23χρονος Έλληνας κολυμβητής ολοκλήρωσε τη 2η ημιτελική σειρά σε 1:47.01, απέχοντας αρκετά από το 1:45.60 που ήταν η επίδοση που έκλεισε ο τελικός. Ο Λιουκ Χόμπσον (ΗΠΑ) με 1:44.80 ήταν ο ταχύτερος όλων με τον Νοτιοκορεάτη Σούνγο Γουάνγκ ναι είναι ο μοναδικός από τους υπόλοιπους που κατέβηκε το 1:45.00 κάνοντας 1:44.84.