Στο Εδιμβούργο της Σκωτίας ταξίδεψαν, οκτώ καταδύτες και καταδύτριες της Εθνικής μας ομάδας, προκειμένου να αγωνιστούν στο ασνοιχτό πρωτάθλημα Σκωτίας, από τις 6 έως τις 8 Φεβρουαρίου.
Οι οκτώ αθλητές και αθλήτριες που μετέχουν στην αποστολή είναι οι Θεόφιλος Αυθίνος (Αργώ), Μυρτώ Καρτσιώτη (ΝΟΒΑ), Μαργαρίτα Γιαννοπούλου, Παναγιώτης Καπνόπουλος, Ιωάννα Στυλιανή Καρακώστα, Γρηγόρης Μήτρου, Χριστίνα Τζουμανίκα (Παναθηναϊκός), Σπυρίδων Κοτζαγιάννης (Πέντε Κύκλοι).
Τους συνοδεύουν ο τεχνικός σύμβουλος Ντανιέλ Ίσλας, ο Εθνικός προπονητής Θωμάς Μπίμης, η φυσικοθεραπεύτρια Έφη Βούλγαρη και η υπεύθυνη έφορος του αθλήματος Πέπη Χαραλάμπους, ως αρχηγός αποστολής.