Η Δέσποινα Γεωργιάδου αγωνίστηκε στο γκραν πριν της Ορλεάνης στη Γαλλία και στο αγώνισμα της σπάθης των γυναικών έφτασε μέχρι το ταμπλό των 16 για να καταταγεί στην 10η θέση της τελικής κατάταξης.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η πορεία της Ελληνίδας πρωταθλήτριας στη διοργάνωση ξεκίνησε αγωνιζόμενη στο ταμπλό των 64 κόντρα στην Καρίνα Ντοσπάι (Καζακστάν). Η Γεωργιάδου δεν είχε πρόβλημα να επικρατήσει με 15-8 και πέρασε στο ταμπλό των 32, όπου αντιμετώπισε με επιτυχία την Σοφία Ποζντνιακόβα. H 28χρονη Ρωσίδα είναι η χρυσή Ολυμπιονίκης του 2021 στο Τόκιο και αυτή είναι μόλις η δεύτερη εμφάνισή της σε επίσημη διοργάνωση της παγκόσμιας ομοσπονδίας FIE από την σεζόν του 2020-2021. Η πρώτη ήταν στο παγκόσμιο κύπελλο της Αλγερίας τον περασμένο μήνα, στο οποίο κατετάγη 26η. Η Γεωργιάδου είχε μία άνετη νίκη απέναντί της με το σκορ να είναι 15-4 υπέρ της. Όμως, στο ταμπλό των 16, η Ρενάτα Κατόνα (Ουγγαρία) την απέκλεισε με 15-11 και με αυτόν τον τρόπο η Γεωργιάδου έμεινε στην 10η θέση.