Η κορυφαία Αμερικανίδα κολυμβήτρια πραγματοποίησε την πρώτη της εμφάνιση μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σιγκαπούρης και επέλεξε να αγωνιστεί στις 500 γιάρδες ελεύθερο, μία κούρσα που είχε προπονητικό χαρακτήρα.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η δις χρυσή Ολυμπιονίκης του Παρισιού, Κέιτι Λεντέκι, έκανε το πρώτο της πέρασμα από τις γιάρδες τη νέα αγωνιστική περίοδο που ακολουθεί μετά την ολοκλήρωση του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη Σιγκαπούρη, όπου η 28χρονη κέρδισε χρυσά μετάλλια στα 800μ και τα 1.500μ ελεύθερο. Σε μίτινγκ της Φλόριντα, κολύμπησε στις 500 γιάρδες ελεύθερο και επικράτησε με χρόνο 4:26.43. Η επίδοση αυτή είναι η πέμπτη ταχύτερη στην ιστορία, με την Αμερικανίδα να έχει στην κατοχή της τις εννέα από τις δέκα. Η δέκατη ανήκε στην Σάμερ Μάκιντος (Καναδάς), χάρη στο 4:27.52 που σημείωσε το 2022.