Δύο σημαντικές διοργανώσεις στίβου θα έρθουν στην Ελλάδα, η μία για τρεις συνεχόμενες εκδόσεις. Ο ΣΕΓΑΣ έχει καταθέσει το αίτημα στην ευρωπαϊκή ομοσπονδία και θεωρείται βέβαιο ότι η πρόταση του θα γίνει αποδεκτή.
Η πρώτη διοργάνωση είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα βάδην, με τον ΣΕΓΑΣ να έχει αιτηθεί τρεις συνεχόμενες εκδόσεις, αρχής γενόμενης από το 2027. Και οι τρεις θα διεξαχθούν στο Άστρος Κυνουρίας που για έξι χρόνια θα γίνει το επίκεντρο του ευρωπαϊκού βάδην.
Η δεύτερη διοργάνωση που ζήτησε ο ΣΕΓΑΣ και επίσης θεωρείται βέβαιο ότι το αίτημα του θα εισακουστεί, είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα εφήβων – νεανίδων (Κ20) του 2029. Οικοδέσποινα πόλη θα είναι ο Βόλος.