Ακόμα έναν αγώνα στη σεζόν ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει η Χριστίνα Παπαδοπούλου, με την αθλήτρια του Ναπολέοντα Κεφαλόπουλου να έχει δηλωθεί να αγωνιστεί σε μίτινγκ βάδην στην Πράγα της Τσεχίας.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Μία εβδομάδα μετά την συμμετοχή της στο Ζιτάου της Γερμανίας και την πρώτη της εμφάνιση στον ημιμαραθώνιο του βάδην, η 29χρονη Ελληνίδα πρωταθλήτρια θα αγωνιστεί ξανά. Αύριο, Σάββατο 1 Νοεμβρίου, η Παπαδοπούλου θα είναι παρούσα σε τσεχικό μίτινγκ βάδην στην Πράγα και το αγώνισμα στο οποίο θα συμμετάσχει είναι εκείνο της μίας ώρας. Είναι η μοναδική Ελληνίδα που έχει δηλωθεί στο μίτινγκ και θα κυνηγήσει μία καλή εμφάνιση για να κλείσει την σεζόν του 2025 με ένα θετικό πρόσημο και έπειτα να ξεκινήσει την προετοιμασία της για το 2026, που περιλαμβάνει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ομάδων του βάδην στην Μπραζίλια και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μπέρμιγχαμ.