Connect with us

TOP

Τα οικονομικά δεδομένα της λίγκας

Published

on

Με την Ελλάδα να ζει για μία ακόμη χρονιά σε συνθήκες κρίσης, λογικό κι αναμενόμενο είναι οι συνέπειες της να εμφανίζονται και στην βόλεϊ όπου σε οικονομικό επίπεδο το «κάθε πέρσι και καλύτερα» προφανώς και ισχύει.

του Δημήτρη Τυχάλα
[email protected]

Σ’ αυτό όμως τεράστια ευθύνη έχουν οι ίδιες οι ομάδες και η διοίκηση της ΕΣΑΠ καθώς αποδείχθηκε περίτρανα ότι έγιναν στρατηγικής σημασίας λάθη, τα οποία δυσκόλεψαν τη ζωή όλων.
Με το πρωτάθλημα να φθίνει ποιοτικά την τελευταία τριετία, η ΕΣΑΠ είχε την ευκαιρία να πάρει μια τεράστια ανάσα με την πρόταση της πρόωρης επέκτασης της συνεργασίας με την NOVA (που για φέτος προέβλεπε 160.000 επιπλέον των 200.000 ευρώ που προβλέπει το ισχύον συμβόλαιο), ωστόσο την πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων και τώρα η ίδια χτυπάει την πόρτα του συνδρομητικού (χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχει εξέλιξη).
Κάποιος βέβαια θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι το γεγονός πως η Λίγκα σ’ αυτούς τους καιρούς έχει καταφέρει να κρατήσει τους δύο βασικούς της χορηγούς (ΟΠΑΠ, NOVA) είναι από μόνο του επιτυχία.
Σίγουρα δεν θα έχει άδικο αν και πάλι υπάρχουν ενστάσεις. Με τον ΟΠΑΠ να απεμπλέκεται από την κεντρική χορηγία προς το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα και δεδομένου όπως η ίδια η ΕΣΑΠ αποκάλυψε, ότι είχε την καλύτερη παρουσία από της χορηγούμενες λίγκες από τον οργανισμό, θα περίμενε κανείς ότι φέτος θα υπήρξε μια έστω μια μικρή αύξηση.
Κι όμως το ποσό παρέμεινε στις 600.000 ευρώ (650.000 εφόσον επικυρωθεί και η συμφωνία του ΠΑΟΚ) κι οι ομάδες αναμένεται να περάσουν μια ακόμη δύσκολη χρονιά.
Βέβαια με τα μπάτζετ να έχουν μειωθεί δραματικά, η αλήθεια είναι ότι τα όποια προβλήματα προκύπτουν από τις παλιές οφειλές που έχουν διακανονιστεί, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις είναι τόσο μεγάλες που κάποιες ομάδες ουσιαστικά πληρώνουν άλλα δύο ρόστερ ταυτόχρονα.
Λογικά φέτος δεν θα έχουμε φαινόμενα τύπου ΑΕΚ, αλλά και μόνο το γεγονός ότι ο νταμπλούχος ΠΑΟΚ, ο οποίος κατάφερε μέσα σε ένα μήνα να γεμίσει το Παλατάκι τέσσερις φορές (ημιτελικοί, τελικοί) αναγκάστηκε να γυρίσει στην αγκαλιά του ΟΠΑΠ μη βρίσκοντας άλλη χορηγία, δείχνει ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά στο εμπορικό κομμάτι του πρωταθλήματος.
Από την άλλη, σχεδόν κανείς δεν έχει κάνει τρελές σπατάλες, οπότε ο ανηφορικός δρόμος που διανύουν οι ομάδες σύντομα θα τελειώσει…

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/