Η 18χρονη Μυρτώ Βαλαχά έχει μετακομίσει πλέον στην άλλη μεριά του Ατλαντικού και αγωνίστηκε για πρώτη φορά με το πανεπιστήμιό της, το Βάντερμπιτ, στο αγώνισμα του...
Ακόμα ένα Ελληνόπουλο θα κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι και αυτή την φορά αναφερόμαστε στην Μυρτώ Βαλαχά, η οποία υπέγραψε με το πανεπιστήμιο του Βάντερμπιλτ στο Τενεσί....