Η 18χρονη Μυρτώ Βαλαχά έχει μετακομίσει πλέον στην άλλη μεριά του Ατλαντικού και αγωνίστηκε για πρώτη φορά με το πανεπιστήμιό της, το Βάντερμπιτ, στο αγώνισμα του ανώμαλου δρόμου.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η αγωνιστική πορεία της Βαλαχά με το Βάντερμπιτ ξεκίνησε σήμερα, Παρασκευή 31 Οκτωβρίου, με την συμμετοχή της στο περιφεριακό πρωτάθλημα SEC Cross Country Championships στο Νόξβιλ. Αγωνίστηκε για πρώτη φορά στα 6χλμ του ανώμαλου δρόμου, καθώς μέχρι τώρα είχε τρέξει μόνο στα 3χλμ, και τερμάτισε την κούρσα της 22:32.0 για να καταλάβει την 106η θέση. Θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες και το συγκεκριμένο αγώνισμα, αλλά το 2025 ήταν μια αρκετά πετυχημένη χρονιά για την ίδια, έχοντας σημειώσει ατομικά ρεκόρ στα 1.500μ, τα 3.000μ και τα 5.000μ.