Η Εμμανουέλα Κατζουράκη θα κλείσει με μετάλλιο την χρονιά της, καθώς στον τελικό του παγκοσμίου κυπέλλου στη Ντόχα του Κατάρ κατέκτησε την τρίτη θέση στο αγώνισμα του σκιτ.
Ακόμα μία διάκριση πρόσθεσε στο βιογραφικό της η Κρητικιά πρωταθλήτρια και στην τελευταία μεγάλη διοργάνωση της χρονιάς είναι στο βάθρο. Ο τελικός του παγκοσμίου κυπέλλου είναι μία διοργάνωση που αφορά την ελίτ κάθε όπλου και η Κατζουράκη απέδειξε γιατί βρίσκεται εκεί. Στον σημερινό τελικό της Ντόχα, όπου συμμετείχαν οκτώ αθλήτριες, κατέρριψε 28 πιάτα για να βρεθεί στην τρίτη θέση της κατάταξης και να κάνει δικό της το χάλκινο μετάλλιο. Περισσότερα πιάτα έσπασε μόνο η παγκόσμια πρωταθλήτρια της Μαλακάσας, Σαμάνθα Σάιμοντον (ΗΠΑ), η οποία αυτή την φορά έμεινε δεύτερη με 34 και η μεγάλη νικήτρια του τελικού, Γίτινγκ Τζιανγκ (Κίνα). Η Κινέζα φάνηκε από τα προκριματικά ότι είναι σε άριστη κατάσταση, αφού προκρίθηκε με την καλύτερη επίδοση, και επικράτησε με 36 πιάτα, που σημαίνει ότι δεν είχε ούτε μία άστοχη βολή.