Την απόφαση να μην τρέξει άλλο 800άρι στον κλειστό στίβο πήρε η Φέμκε Μπολ με τον προπονητή της καθώς θα ολοκληρώσει τη σεζόν με ένα 600αρι.
To 800αρι της Μπολ στο Μετς (1:59.07) ήταν το τελευταίο της για φέτος στον κλειστό καθώς ο προπονητής της, έκρινε ότι δεν είναι έτοιμη για την απόσταση με τόσο κλειστή στροφή. Ο Λορέν Μολί σημείωσε ότι η αθλήτρια του σεβάστηκε παραπάνω από ότι έπρεπε το 800αρι στον κλειστό, τονίζοντας τα περάσματά της στα 200αρια που ήταν 26.99 – 56.66 (26.6) – 1:28.86 (32.2) – 1:59.07 (30.2).
Η πρωτάρα στην απόσταση Μπολ, νιώθει πιο άνετα στην 400αρα πίστα του ανοιχτού και μπορεί να κάνει εκεί καλύτερα τη διαχείριση της κούρσας. Επειδή λοιπόν δεν είναι έτοιμη ακόμα για τον κλειστό, δε θα τρέξει άλλο και φυσικά δε θα κατέβει στο παγκόσμιο του Τόρουν στα 800μ (μάλλον θα είναι παρούσα στις σκυταλοδρομίες).
Θα τρέξει ωστόσο το 600αρι που έχει προγραμματίσει στις 19 Φεβρουαρίου στο Λιεβάν όπου θα επιχειρήσει να πάρει την κορυφαία επίδοση όλων των εποχών στα 600μ από την Κίλι Χόντγκινσον που έχει τρέξει 1:23.41 το 2022.