Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Το «νέο» χορηγικό πρόγραμμα του ΣΕΓΑΣ που τελικά ήταν άλλη μια καπήλευση

Published

on

Από ότι φαίνεται, η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα και ένας μηχανισμός παραπληροφόρησης που έχει στηθεί έχουν αποφασίσει να κάνουν πρωταθλητισμό στην καπήλευση για να παρουσιάσουν έργο.

Η κορύφωση ήρθε το Σαββατοκύριακο στα Τρίκαλα όταν προσπάθησε να οικειοποιηθεί με προσπάθεια που έχει ξεκινήσει ο Στέλιος Δημότσιος και η περιφέρεια της Θεσσαλίας, πριν εμφανιστεί στα του στίβου ως υποψήφια πρόεδρος. Αυτό όμως δεν ήταν το πρώτο περιστατικό που εξέθεσε την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ αλλά και αντιπρόεδρο της Βουλής (αυτήν την ιδιότητα δεν πρέπει να την ξεχνάμε και θα εξηγήσουμε το γιατί σύντομα).
Πριν από μερικές μέρες, η νέα διοίκηση του ΣΕΓΑΣ ξεκίνησε επικοινωνιακή καμπάνια για τη μεγάλη επιτυχία εύρεσης χορηγών, όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Πρόκειται για άλλη μια καπήλευση προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις και να παρουσιαστεί έργο και αυτό δεν το λέει το Sportsfeed. Την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ διαψεύδει ο ίδιος ο… ΣΕΓΑΣ, επτά μήνες πριν και μπορεί η βραχύχρονη μνήμη να είναι της μόδας στον ελληνικό στίβο, το site της ομοσπονδίας που είναι το επίσημο όργανο, φροντίζει για όλους όσους έχουν ξεχάσει.

Στην ανακοίνωση του ΣΕΓΑΣ μετά τη γενική συνέλευση της 20ής Μαρτίου 2021, αναφέρει αυτολεξεί: Παράλληλα ο πρόεδρος της ομοσπονδίας έκανε γνωστό πως η διοίκηση έχει ολοκληρώσει τις επαφές με τους χορηγούς της και είναι στην ευχάριστη θέση να κάνει γνωστό πως ανανεώθηκε το χορηγικό πρόγραμμα της, για τουλάχιστον ένα ακόμη χρόνο, γεγονός που θα επιτρέψει στη νέα διοίκηση να ξεκινήσει το έργο της με μία ουσιαστική βάση.

Αυτά ανέφερε ο τότε πρόεδρος Κώστας Παναγόπουλος ενώπιον των σωματείων για τις μεγάλες χορηγίες του ΣΕΓΑΣ με τον ΟΠΑΠ, την Aegean, την Ergo, την Adidas και την 3E (Coca Cola, Αύρα).

Επτά μήνες αργότερα, ο ΣΕΓΑΣ βγάζει ξανά δελτίο Τύπου στο οποίο αναφέρει ότι στη θέση της Mercedes και της Chiquita έκλεισε, με λιγότερα χρήματα όπως προκύπτει, Renault και Dole.

Σε μία δύσκολη περίοδο, η Ομοσπονδία προσθέτει στο χορηγικό της πρόγραμμα, σημαντικούς συμμάχους στην πορεία προς την επίτευξη των υψηλών στόχων. Η Renault, μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, θα συνδράμει στο έργο του ΣΕΓΑΣ για τα επόμενα χρόνια, ως επίσημος χορηγός. Η Renault με την πρωτοπορία, την ποιότητα και την αξιοπιστία της στην ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά έρχεται να αποδείξει πως είναι δίπλα σε κάθε προσπάθεια που συμβάλει στην ανάπτυξη του αθλητισμού και αφήνει θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία. Πρόκειται για μία ακόμα απόδειξη της αξιοπιστίας του ΣΕΓΑΣ στη χορηγική αγορά, της απήχησης και της ποιότητας των γεγονότων που διοργανώνει, αλλά και της πολύ θετικής παρουσίας των αθλητριών και αθλητών του στίβου στις μεγάλες διοργανώσεις.
Κοντά στο ΣΕΓΑΣ θα είναι
από φέτος η  Dole,  εταιρεία με παραγωγή και διανομή φρούτων και λαχανικών σε όλο τον πλανήτη, που θα συνδράμει στο έργο της ομοσπονδίας σε εντός και εκτός σταδίων διοργανώσεις. Η ομοσπονδία ανακοινώνει ακόμη τη συνεργασία με την εταιρεία συμπληρωμάτων EthicSport, που διαθέτει προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Η ανακοίνωση νέων χορηγιών εν μέσω πανδημίας, αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών της διοίκησης, αλλά και όλου του δυναμικού της Ομοσπονδίας, που σε μια δύσκολη χρονιά κατάφερε να υλοποιήσει το αγωνιστικό της πρόγραμμα και να έχει με επιτυχία εκπροσώπηση σε όλα τα σπουδαία αθλητικά γεγονότα του πλανήτη.

Είναι τόσο απλά τα πράγματα που το Sportsfeed δε χρειάζεται να γράψει κανένα συμπέρασμα. Το αναφέρει ο ίδιος ο ΣΕΓΑΣ στις 20 Μαρτίου 2021. Επτά μήνες αργότερα, υπάρχει παραπληροφόρηση και καπήλευση. Και είναι μόνο η αρχή. Ακολουθεί οικονομικό ρεπορτάζ…

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/