Οι 12 από τους 19 αθλητές και αθλήτριες της ελληνικής αποστολής για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, έχουν φτάσει στην Ιαπωνία για να πραγματοποιήσουν το τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας τους πριν αγωνιστούν στην μεγάλη διοργάνωση.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Στο αθλητικό κέντρο του Μισάτο θα βρίσκονται 12 μέλη της ελληνικής αποστολής για τις επόμενες μέρες, τα οποία θα επιστρέψουν στο Τόκιο πριν την έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Οι Μίλτος Τεντόγλου, Εμμανουήλ Καραλής, Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, Χρήστος Φραντζεσκάκης, Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ, Κώστας Ζάλτος, Γιάννης Ρίζος, Σταματία Σκαρβέλη, Οξάνα Κορένεβα, Όλγα Φιάσκα, Σοφία Αλικανιώτη και Άγγελος Μαντζουράνης έφτασαν σήμερα στην Ιαπωνία για να προλάβουν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες πριν κληθούν να αγωνιστούν. Για όσους συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2021, το μέρος είναι γνωστό καθώς είναι εκείνο που επισκέφτηκαν πριν από τέσσερα χρόνια. Οι Τατιάνα Γκούσιν, Πολυνίκη Εμμανουηλίδου, Δημήτρης Παυλίδης, Αριάδνη Αδαμοπούλου, Παναγιώτα Τσινοπούλου και Χριστίνα Παπαδοπούλου θα ταξιδέψουν στο Τόκιο στις 8 Σεπτεμβρίου και η Ελίνα Τζένγκο στις 10 του μηνός.