Την απόφαση να αγωνιστεί και στο μήκος στο επερχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου πήρε ο δεκαθλητής Σάιμον Έχαμερ (Ελβετία) μετά και την επιτυχία του στον τελικό του ντάιαμοντ λιγκ.
Ο Ελβετός μάλλον… γλυκάθηκε από την επιτυχία του ντάιαμοντ λιγκ (κέρδισε με 8.32μ στον τελικό) αλλά υπολογίζει και το γεγονός ότι το αγώνισμα του μήκους δείχνει άδειο φέτος καθώς δε θα υπάρχει Γουέιν Πίνοκ (Τζαμάικα) λόγω αλλαγής αθλητικής υπηκοότητας, αλλά και οι επιδόσεις, με εξαίρεση το 8.46μ του Μίλτου Τεντόγλου έχουν μείνει χαμηλά φέτος. «Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα θα αγωνιστώ τόσο στο μήκος όσο και στο δέκαθλο. Μερικά χρόνια πριν, είχα καλύτερα αποτελέσματα στο μήκος, όταν αγωνιζόμουν στο δέκαθλο. Τώρα αυτό έχει αλλάξει και τα καλύτερα μου αποτελέσματα έρχονται όταν αγωνίζομαι εκτός δεκάθλου». Πάντως ο Έχαμερ φέτος την κορυφαία του επίδοση (8.34μ) τη σημείωσε στο δέκαθλο που έκανε στο Γκότζις.