Η Μαρία Σάκκαρη (Νο64) συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις στο αμερικάνικο όπεν 2025 και πριν από λίγο πήρε το εισιτήριο για τον 3ο γύρο επικρατώντας επί της Άνα Μπόνταρ (Νο97).
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια πήρε το πρώτο σετ 6-3, για να κυριαρχήσει ολοκληρωτικά στο δεύτερο με 6-1, φτάνοντας στη νίκη με 2-0 σε μία ώρα και 15 λεπτά.
Η Σάκκαρη, η οποία θα βρεθεί στη φάση των «32» για 2η φορά μετά από 11 μέιτζορ τουρνουά, έδειξε συνέπεια πίσω από το σερβίς, ενώ από την πλευρά πίεσε αποτελεσματικά το σερβίς της Ουγγαρέζας.
Στον 3ο γύρο θα αντιμετωπίσει την 29χρονη Βραζιλιάνα Μπεατρίζ Χαντάντ Μάγια (Νο22) που επικράτησε 2-0 (6-1, 6-4) επί της Βικτόρια Γκόλουμπιτς (Ελβετία, Νο72).