Το σόου της Αμάντα Ανισίμοβα (ΗΠΑ) στο αμερικάνικο όπεν συνεχίζεται με την Αμερικανίδα να πετάει εκτός ημιτελικών την Ίγκα Σβιόντεκ (Πολωνία).
Η Ανισίμοβα χρειάστηκε μία ώρα και 36 λεπτά για να κερδίσει 2-0 (6-4, 6-3) το Νο2 της παγκόσμιας κατάταξης για να προκριθεί τρίτη φορά στην καριέρα της σε γκραν σλαμ, αλλά μόλις πρώτη στο αμερικάνικο όπεν.
Στον ημιτελικό θα περιμένει τη νικήτρια της αναμέτρησης Καρολίνα Μούχοβα (Τσεχία) – Ναόμι Οσάκα (Ιαπωνία).