Με ανατροπή κόντρα στη Ναόμι Οσάκα (Ιαπωνία) που ξαναβρίσκει τη φόρμα της, η Αμάντα Ανισίμοβα (ΗΠΑ) πήρε την πρόκριση για τον τελικό του αμερικάνικου όπεν 2025.
Η Ανισίμοβα έχασε το πρώτο σετ 7-6, όμως είχε τις απαντήσεις στα δύο επόμενο και τελικά κατάφερε να πάρει τη νίκη με 2-1 (6-7, 7-6, 6-3) σε μία αναμέτρηση που διήρκησε δύο ώρες και 56 λεπτά. Για την 24χρονη Αμερικανίδα (Νο9 στην παγκόσμια κατάταξη) αυτός είναι ο δεύτερος συνεχόμενος τελικός γκραν σλαμ μετά από αυτόν του Γουίμπλεντον και ο πρώτος στο αμερικάνικο όπως όπου θα αντιμετωπίσει την Αρίνα Σαμπαλένκα.