Τα χρηματικά έπαθλα στα γκραν σλαμ, κάθε χρόνο παρουσιάζουν αύξηση με το αμερικάνικο όπεν ξεπερνά φέτος το φράγμα των 90.000.000 δολαρίων!
Με αυτό το ποσό, το γκραν σλαμ της Νέας Υόρκης γράφει ιστορία καθώς γίνεται το τουρνουά με το μεγαλύτερη χρηματικό έπαθλο στο τένις. Η αύξηση που δίνουν οι Αμερικανοί διοργανωτές είναι της τάξης του 25% με τους νικητές στα τουρνουά των ανδρών και των γυναικών να παίρνουν 5.000.000 δολάρια ο καθένας!
Οι Αμερικανοί διαθέτουν σημαντικό ποσό και για τα προκριματικά που φτάνει τα 8 εκατομμύρια δολάρια.
Όσον αφορά στο χρηματικό έπαθλο στα διπλά (ανδρών, γυναικών και μεικτά) αυτό αυξήθηκε κατά 23%, φτάνοντας τα 4,78 εκατ. δολάρια. Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, οι νικητές των διπλών και μεικτών θα κερδίσουν από 1 εκατομμύριο δολάρια ανά ομάδα.
Τα χρηματικά έπαθλα του 2025 στα ατομικό (τα ποσά σε δολάρια)
- Νικητής: 5.000.000
- Φιναλίστ: 2.500.000
- Ημιτελικά: 1.260.000
- Προημιτελικά: 660.000
- 4ος γύρος: 400.000
- 3ος γύρος: 237.000
- 2ος γύρος: 154.000
- 1ος γύρος: 110.000
Τα χρηματικά έπαθλα του 2025 στα ομαδικά (τα ποσά σε δολάρια)
- Νικητές: 1.000.000
- Φιναλίστ: 500.000
- Ημιτελικά: 250.000
- Προημιτελικά: 125.000
- 3ος Γύρος: 75.000
- 2ος Γύρος: 45.000
- 1ος Γύρος: 30.000