Connect with us

ΜΠΙΤΣ ΒΟΛΕΪ

Βαλκανικό Κ20: Χρυσές Αλεξόγλου – Πασχαλάκη

Published

on

Το πρώτο τους χρυσό μετάλλιο σε βαλκανικό πρωτάθλημα κατέκτησαν οι Μυρτώ Πασχαλάκη, Ελένη Αλεξόγλου στο τουρνουά Κ20 που ολοκληρώθηκε στο Σχοινιά.

Η 15χρονη Αλεξόγλου και η 17χρονη Πασχαλάκη έκαναν μία ακόμη εντυπωσιακή παράσταση στο τουρνουά, καθώς ολοκλήρωσαν του τουρνουά με τέσσερις νίκες σε ισάριθμους αγώνες χωρίς να χάσουν, παρόλο που ήταν (και σ’ αυτούς τους αγώνες) η πιο μικρή ηλικιακά ομάδα.
Στον τελικό αντιμετώπισαν τις Τουρκάλες Σιμντίμ/Ντογκάν οι οποίες τουλάχιστον στο πρώτο σετ ήταν όχι απλά ανταγωνιστικές αλλά εκμεταλλευόμενες τα λάθη της ελληνικής ομάδας κατάφεραν να ξεφύγουν με 16-19.
Η απάντηση όμως ήρθε άμεσα με την Ελλάδα να παίρνει την αλλαγή και με την Πασχαλάκη στο σερβίς και την Αλεξόγλου να κυριαρχεί στο φιλέ τρέξαμε σερί 5-0 για το 21-19.
Αυτή η εξέλιξη άλλαξε άρδην την εικόνα του αγώνα με το ελληνικό δίδυμο να κυριαρχεί πλήρως και να φτάνει άνετα στο 21-14 και στο χρυσό μετάλλιο.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr